donderdag 21 augustus 2014

Onafgewerkte stukken afwerken: Check!

Vandaag werkte ik (bijna) alle stukken af die ondertussen waren blijven liggen. Zoveel ideeën, nieuwe ideeën dus begin ik soms liever aan iets nieuws en daardoor blijft er al eens het één en 't ander onafgewerkt liggen.

Dus werkte ik een dekentje af voor het babybedje, nog een dekentje voor de draagmand en zo maakte ik ook nog 3 overtrekken voor de wipper/wiegje.
Terwijl ik dat aan het afwerken was kwam er idee na idee in me op en zo is de 'to do' lijst weer wat langer geworden i.p.v. korter.
Maar dat is niks nieuws :-)

Deken babybed


(Stoffen: wit - spons: Modecoupon, roze - wafelkatoen: restje uit eigen voorraad. patroon: Zelf getekend.) 


Deken draagmand



(Stoffen: wit - fleece: Modecoupon, stof motief: Soft Cactus - Modecoupon. patroon: zelf getekend.)


Overtrek wipper/wiegje


(Stof: Wit - spons: Modecoupon. patroon: zelf getekend.)


En vanaf morgen is het zo weer tijd voor een nieuw project!

Liefs,
Cin


Geen opmerkingen:

Een reactie posten